Ostatnie bilety na Marketing Trends 2016!

Ostatnie bilety na Marketing Trends 2016!

Jak odnieść sukces będąc młodą firmą na rynku? Jak tworzyć komunikację, żeby trafić do konsumenta? Jak korzystać z nowoczesnych technologii i zbudować rozpoznawalną markę? Na te, dręczące marketingowców i przedsiębiorców, pytania odpowie aż 15 ekspertów z całej Polski.

Tak dużej konferencji dotyczącej reklamy, komunikacji i nowych mediów jeszcze w Szczecinie nie było. Marketing Trends 2016 odbędzie się w najbliższy weekend, 23 i 24 stycznia, więc to już ostatnia szansa na zakup biletów i udział w wydarzeniu. Konferencja odbędzie się w formule “learn& practice”, będzie więc połączeniem wykładów i warsztatów.

15 najlepszych ekspertów i praktyków

Pierwszego dnia czeka nas aż 10 prelekcji, które poprowadzą m.in.: Jacek Kotarbiński – uznany autorytet w świecie marketingu, ekonomista, wykładowca i konsultant zarządów, Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor, mentor, twórca Aula Polska, Yuri Drabent – dyrektor kreatywny Isobar Polska, współtwórca polskiego rynku social media marketingu, Człowiek Roku Polskiego Internetu 2012, czy Piotr Bucki – researcher, badacz trendów, twórca niesamowitych strategii zarówno dla polskich jak i zagranicznych klientów. Oprócz nich spotkamy także autorów sukcesów takich marek, jak: Brand24 – narzędzia do monitoringu sieci, którego używa nawet Biały Dom, FreshMaila – najszybciej rozwijającej się polskiej platformy do profesjonalnego mailingu, czy AbstrachujeTV – jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube wchodzącego w skład sieci LifeTube.

Nie tylko wykłady

Drugi dzień zapowiada się niemniej ciekawie. Uczestnicy konferencji będą mogli wybrać 4 z 8 praktycznych warsztatów, które pozwolą im sprawniej poruszać się po tematach związanych z Google Analytics, tworzenia strategii komunikacji, content marketingu, e-mail marketingu, social media i obecności w sieci.

Inspirujące wnętrza

Organizatorzy Marketing Trends 2016, którzy w ubiegłym roku przygotowali cieszący się ogromną popularnością Inspiration Day Show, zadbali o każdy szczegół nowego wydarzenia. Konferencja odbędzie się w dwóch wyjątkowych miejscach – Hotelu DANA, mieszczącym się w prawie stuletnim, zabytkowym budynku, który niedawno został odnowiony i oddany do użytku, oraz Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego, łączącego w sobie funkcje jednostki naukowej, placówki edukacyjnej, ośrodka badawczo-rozwojowego, centrum transferu wiedzy i technologii, inkubatora przedsiębiorczości oraz instytucji otoczenia biznesu.

Niespodzianki dla uczestników

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma pakiet konferencyjny, certyfikat oraz lunch przygotowany przez szefa kuchni restauracji Hotelu DANA. Dodatkowo organizatorzy i prelegenci przygotowali promocyjne oferty na swoje usługi, takie jak kampanie mailingowe czy reklamowe, oraz specjalne niespodzianki i prezenty, które skutecznie wesprą działania marketingowe i biznesowe.

Aplikacja na smartfony

Jak dojechać na warsztaty, sprawdzić początek najbardziej wyczekiwanych wykładów albo poznać wszystkich prelegentów? Wszystkie informacje dostępne są na stronie www.marketing2016.pl oraz w dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne. Aplikacja Marketing Trends 2016 jest dostępna do pobrania pod linkami: App Store oraz Google Play. Wydarzenie można śledzić także na Facebooku www.facebook.com/marketingszczecin. Organizatorem Marketing Trends 2016 jest Levels s.c., twórca Inspiration Day Show. Partnerem merytorycznym wydarzenia została agencja komunikacji interaktywnej SO FINE, partnerem technologicznym Spot Beans, a partnerami organizacyjnymi Hotel DANA Business & Conference oraz Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego.