Pomocna aplikacja dla uczestników

Jak dojechać na warsztaty, sprawdzić początek najbardziej wyczekiwanych wykładów albo poznać wszystkich prelegentów? Możecie skorzystać z naszej strony, albo… dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne!

Aplikacja Marketing Trends 2016 została przygotowana specjalnie dla uczestników konferencji, aby ułatwić im poruszanie się po wydarzeniu. Znaleźć w niej można interaktywny harmonogram wykładów i warsztatów, a także mapę Szczecina i wskazówki dotyczące dojazdu. Dodatkowo organizatorzy stworzyli dział z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ).

Aplikacja Marketing Trends 2016 dostępna jest do pobrania w App Store oraz Google Play.

Aplikację zaprojektowało i wdrożyło Spotbeans – grupa przyjaciół i pasjonatów nowych technologii i ciekawych rozwiązań. Jej celem jest tworzenie innowacyjnych aplikacji dla branży medycznej, lifestylowej, eventowej, zakupów i podróży. Chcą pogłębiać i tworzyć nowe doświadczenia u klientów, budować zaufanie, satysfakcję i lojalność. Wierzą, że codzienne czynności powinny być eleganckie, łatwe i wygodne, tak aby móc zaoszczędzić czas na rzeczy, które ceni się najbardziej. Pracują stosując metody Lean UX, które są połączeniem wszystkich najlepszych praktyk Agile Software Development, Design Thinking i Lean Startup Method. To sprawia, że produkty Spotbeans są perfekcyjnie dostosowane do potrzeb użytkowników.