Hotel DANA Business & Conference

8:00 – 9:15 Rejestracja uczestników

9:15 – 10:00 Marcin Maj

“Przez emocje do serca, czyli jak tworzyć komunikację, żeby trafić konsumenta w czuły punkt”
Jak zbudowany jest ludzki mózg i jaki ma to wpływ na decyzje zakupowe? Co kryje się za często spotykanym i budzącym liczne dyskusje hasłem “III rewolucja przemysłowa” i co to znaczy, że jesteśmy w jej trakcie? Podczas swojego wystąpienia, Marcin Maj – prezes zarządu wiodącej agencji interaktywnej OS3 oraz specjalista od marketingu perswazyjnego, zagłębi się w temat efektywnej komunikacji marketingowej i dokładnie odpowie na te pytania. Dowiemy się również, czym jest “sharing economy” i poznamy tajniki nowego trendu nabywania… bez wydawania. Dodatkowo Marcin przedstawi przegląd najlepszych kampanii reklamowych w Polsce i na świecie, którymi przyglądał się na przestrzeni ostatnich dwóch lat.

10:00 – 10:45 Paulina Wyrębowska

Email Marketing Automation – prosta i efektywna automatyzacja procesów email marketingowych”

Przedmiotem warsztatów jest pokazanie sposobów na efektywną i prostą automatyzację email marketingu za pomocą autoresponderów, kodów trakingowych oraz integracji z Google Analytics. Śledzenie zachowania na stronie jest dzisiaj najbardziej efektywną metodą konwersji. Podczas spotkania zostaną przeanalizowane możliwe scenariusze automatyzacji oraz dobre praktyki.

10:45 – 11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 11:45 Paweł Strykowski

“Content Marketing – trzeba wierzyć i liczyć”

11:45 – 12:15 Karol Dziedzic

“Integracja Google Analytics z wszystkim i ponad wszystko!

12:15 – 12:45 Kamil Bolek i Rafał Masny 

“300h/min – meandry lokowania na YouTube”
Czy wiesz, że najpopularniejsze wideo w polskim Internecie w 2015 roku zawierało lokowanie produktu? Jeśli myślisz, że YouTube to nisza, youtuberzy to amatorka, a widownia to gimbaza… Jeśli nie wiesz, czy YouTube sprzedaje, a o Snapchacie w komunikacji marki nawet nie pomyślałeś… Zapraszamy na wystąpienie Rafała Masnego (1/3 AbstrachujeTV – producenci wideo i eksperci w angażowaniu widzów) i Kamila Bolka (LifeTube – największa wielokanałowa sieć YouTube – MCN – w Polsce), którzy opowiedzą o wideomarketingu – najważniejszym trendzie 2016 roku. 

12:45 – 13:45 Przerwa obiadowa

13:45 – 14:15  Piotr Bucki

“Back to basic, czyli o co chodzi w marketingu”

14:15 – 15:00 Artur Kurasiński

“Ewolucja polskich startupów – od zera do miliardera”
Niezwykle interesujące wystąpienia Artura Kurasińskiego, które zawsze gromadzą tłumy słuchaczy, poświęcane są rozwojowi technologii, innowacjom i startupom. To właśnie tym ostatnim przyjrzymy się bliżej podczas Marketing Trends 2016, poznając historie i strategie rozwoju firm, którym udało się odnieść sukces na rodzimym rynku w ciągu ostatnich 10 lat. Artur wskaże, jakie wyzwania i błędy towarzyszą budowaniu startupu technologicznego, podpowie, w co obecnie warto inwestować i na czym zarabiać oraz spróbuje przewidzieć, kiedy możemy spodziewać się pierwszego polskiego “jednorożca”. Spotkanie z prawdziwym ekspertem i praktykiem z branży to gwarancja olbrzymiej dawki informacji o zmianach w polskiej przedsiębiorczości i trendach w technologii, podanej w przystępny i ciekawy sposób.

15:00 – 15:30 Przerwa kawowa

15:30 – 16:15 Yuri Drabent

“Trendy w 2016 – co się kończy, co się zaczyna”
Na co zwracać uwagę w pędzącym świecie komunikacji? Jak operować na styku kreacji, technologii i danych? Jak do, wciąż przyspieszającego, świata podchodzi agencja, której DNA jest oparte na innowacji? Szybko, na przykładach i z humorem opowie współtwórca polskiego rynku social media marketingu – Yuri Drabent.

16:15 – 16:45 Artur Gnat

“Czy na pewno chcesz zbudować markę?”
Pozornie retoryczne pytanie w środowisku ludzi biznesu przestaje być takie oczywiste, gdy przyjrzymy się bliżej uwarunkowaniom kreowania mocnej marki. Czym jest marka, a czym nie jest? Artur przeanalizuje podstawowe etapy procesu jej tworzenia, wskaże na niebezpieczeństwa i najczęściej popełniane błędy. Aby nie zniechęcić zupełnie do budowania marki, na końcu opowie o jej podstawowych zaletach i korzyściach dla przedsiębiorcy, a przede wszystkim dla jego spadkobierców.

16:45 – 17:30 Jacek Kotarbiński

Bratnie dusze: Leonardo da Vinci i bohaterowie Star Wars”
Zmiana jest ważnym czynnikiem rozwoju. Tradycja i innowacje zmieniają myślenie i pomagają w tworzeniu coraz lepszych rozwiązań dla marek. Ze strony twórców wymagają odwagi, ale też świadomości przywiązania do tradycji, bowiem przyzwyczajenia klientów i ich sposób postrzegania świata były przyczyną zarówno sukcesów, jak i porażek wielu produktów. Jak znaleźć idealne rozwiązanie? Podzieli się nim uznany autorytet w świecie marketingu – Jacek Kotarbiński.

GODZINA

SALA A

SALA B

10:00 – 11:45

KAROL DZIEDZIC
Google Analitycs

Co Analytics chce ukryć przed Tobą, czyli o sposobach wyciągnięcia brakujących danych, których wprost nie widać

PIOTR BUCKI
Strategia komunikacji

Back to basic – jak tworzyć strategię zintegrowanej komunikacji marketingowej. Narzędzia, case studies, dobre praktyki.

12:00 – 12:45

PAWEŁ STRYKOWSKI
Content marketing

Case studies content marketingu z Polski w relacji B2B.

PAULINA WYRĘBOWSKA
Mailing

Tworzenie udanych kampanii mailngowych.

12:45 – 13:45

PRZERWA

PRZERWA

13:45 – 15:00

KAMIL BOLEK
RAFAŁ MASNY

Wideomarketing

Jak odbierane jest lokowanie na YouTube? Przedpremierowe wyniki badania reakcji podczas oglądania filmu.

DOMINIK WARTECKI
Social media

Koniec multichannelingu – dobór odpowiednich kanałów do grup docelowych i oczekiwanych efektów.

15:15 – 16:00

ŁUKASZ KŁACZYŃSKI
Obecność w sieci

Pole walki każdej marki

KONRAD DEMBCZYŃSKI
MICHAŁ HAMERA
Event w marketingu

Skuteczne narzędzia promocji.