Kamil Bolek - Marketing Trends 2016

Kamil Bolek

Kamil Bolek

Kamil Bolek

Twórca strategii komunikacji, odpowiedzialny za PR klientów i firmy LifeTube

PR & Brand Manager w LifeTube, największej w Polsce sieci wielokanałowej YouTube zrzeszającej ponad 250 YouTuberów. Tworzy strategie komunikacji, łączy PR, psychologię i videomarketing. Pomaga opowiedzieć historie, zarazić innych ideą, przeprowadzić odbiorcę od zainteresowania przez entuzjazm do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Poza murami Psychologii UW, swoje badania dotyczące osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Oprócz wideo marketingu zajmuje się tworzeniem prezentacji – szkoli, tworzy, doradza. Na co dzień zasłuchany w muzyce Jacka Kaczmarskiego i planujący kolejną wyprawę w góry.