Marcin Maj - Marketing Trends 2016

Marcin Maj

Marcin Maj

Marcin Maj

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji

Prezes Grupy OS3. W branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat. Jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego, jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Niejednokrotnie był prelegentem na kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego oraz efektywnej komunikacji. Ponadto jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak: Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska).